Escalada en La Torre del Carnizoso

14 d'Ochobre de 2017

Tengo esto bastante abandonau últimamente, y ye que la vida de currante y estudiante da pa pocu más. Pero merez la pena dejar colgá equí la actividá realizá con Víctor a mediaos d'Ochobre, na que sería la mio última salía antes de entamar el cursu.

Aunque que dudábamos entre facer la Pájaro Loco en la este del Picu o estes víes del Carnizoso, que dende abaxu atraen fuertemente a pesar de la so corta llonxitud, optamos per esta última opción ya que habíamos oíu que los cordinos de los puentes de roca (únicos seguros) del largo duru de la otra vía estaben podres y no mos apetecía jugánosla demasiau esi dia.

Victor nel preciosu diedro de Topín de los Bosques
Así que pa allá fui nel dia, con un buen madrugón y una subida a fueu a la Vega aprovechando que Víctor tenía arriba el material por causa del curro.



 Como él ya fizo un reporteje detallau en so día (http://entretenimientovertical.blogspot.com.es/2017/10/escalada-en-la-torre-del-carnizoso.html) voy a limitame a añadir alguna foto y pocu más.

Les precioses vistes de la Este del Picu
Con cierta empanada inicial y perplejos ante los grados después, más tarde comprobaríamos que habíamos fechu un "popurrí" de víes. Pero lo ciertu ye que disfrutamos de un buen día de escalada y quitámonos una espina que teníamos con estes víes, tan vistes desde la Celada.

Croquis de Víctor
Víctor en El Barón Rampante
Entamamos por el marcau diedro por el que transcurre El Barón Rampante, una escalada peculiar pa ser caliza, y muchu más fácil y disfrutona de lo que aparenta desde abaxu.

Útimu largo de La Familia Mayo
Salimos arriba por el cuartu largo de La Familia Mayo, que transcurre por una placa con una adherencia increíble. Y pa abaxu! vamos por la de Los Cholos.

Primer largo de No Encuentro La Salida
Segundu largo
Tres largazos de mucha calidá, el últimu compartíu en parte con La Familia Mayo. Largos de navegar entre seguros, "made in cholos" muru de furacos con roca super pinchuda que te destroza la piel.

Primer largo de Topín de Los Bosques
Y como no, había que ir a por otru diedro, el de la izquierda.

Escalando bien custodiaos
Como íbamos con les llínees confundíes no nos cuadraben pa na los grados, pero bueno, pa allá fui yo pal diedro, cabrón de escalar pero preciosu. Como colgué, al no salime el pasu, baxeme pa que Víctor disfrutara del largo de primeru, y vaya si lo fizo!

Segundu largo de Topín de los Bosques

Y con esto pusimos fín a un día de escalada en unes precioses víes, poco conocíes, a la sombra del gran Picu.

El Carnizoso
Agora toca apretar los codos, pero pronto volveremos a la acción, el cuerpu ya lo pide, la cabeza lo precisa. Esperemos que sea ya sobre blanco y con los pinchos.













No hay comentarios:

Publicar un comentario